Strona Główna Forum STOWARZYSZENIA ELEKTRYKÓW POLSKICH
Witamy :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak klienci reagują na brak terminala płatniczego?
Autor Wiadomość
asmp 
Uczestnik forum


Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 257
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-25, 11:35   Jak klienci reagują na brak terminala płatniczego?

prowadzę punkt usługowy i zauważyłem że coraz więcej ludzi rezygnuje jak słyszy że tylko gotówka. nie wiem czy to kwestia wygody czy po prostu nie noszą przy sobie kasy. inni mają podobnie?
 
     
Karpaciak 
Uczestnik forum


Dołączył: 18 Lis 2022
Posty: 191
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-25, 13:22   

Ogólnie teraz już sporo osób nie nosi gotówki, szczególnie młodsze roczniki. jak nie masz terminala, to część klientów po prostu nie wróci. przez stronę https://polskabezgotowkowa.pl/ można ogarnąć terminal bez kosztów na kilka pierwszych miesięcy. jak zobaczysz że się opłaca, to dopiero potem płacisz jak za normalną usługę. dużo firm tak robi, bo to dobry sposób żeby się przekonać bez ryzyka. terminal to nie tylko wygoda – to też większy obrót, bo klient częściej “dorzuca coś jeszcze” jak nie musi liczyć gotówki.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group